علمی وآموزشی

علمی وآموزشی

برای استفاده مربیان تلاشگر، معلمان بزرگوار و آحاد مردم در انواع سایت ها و وبلاگ ها
علمی وآموزشی

علمی وآموزشی

برای استفاده مربیان تلاشگر، معلمان بزرگوار و آحاد مردم در انواع سایت ها و وبلاگ ها

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست.


ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر را به تمام مسلمانان تسلیت عرض می نماییم.باشد که از رهروان امام حسین (ع) و پیروان صدیق ایشان و ائمه معصومین (ع) باشیم.

امام حسین (ع)برای احیای اسلام و نماز و امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند.

نظرات 6 + ارسال نظر
ل.م چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:23

ولی نبرنان کسی ،ازبیله سوار

با سلام و احترام

لطفاً در رابطه با این نوشته بیشتر توضیح دهید. من اصلاً متوجه نشدم که منظورتان چیه.
من هیچ وقت نمی خوام نان کسی بریده شود و این در ذات بنده نیست.

ندای قلم دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:37 http://nedayeghalam.cbo.ir

با سلام
وبلاگ زیبا و مفیدی دارید. "ندای قلم" یک وب سایت برای فرهنگیان وبلاگ نویس است.منتظر حضور سبزتان و قرار دادن مطالب زیبایتان در ندای قلم هستیم.حق نگهدارتان.

تی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:32

دم ازحسین نزن .یادته دربیله سواربایک نوشتن اتهام واهی ودروغ وگزارش کذب به اداره ،باعث بریدن نان یک مدیرشدی .وعده مادرروزقیامت

سلام خدمت همکار بزرگوار. شما خوب می دانید که هر انسانی در قبال مسئولیتی که قبول می کند در پیشگاه خداوند متعال پاسخ گو خواهد بود. شما این را هم خوب می دانید دفتر مدیر مدرسه قهوه خانه نیست که در این دفتر وقت آموزشی بچه های معصوم را با شطرنج و کشیدن سیگار بگیریم .امیدوارم بتوانید از آن بچه ها که هیچ وقت نمی توانید یک جا جمع کنید حلالیت بطلبید.اما در رابطه با من و شما من موظف هستم از حق بچه ها دفاع کنم.
امیدوارم در تمامی کارها و مراحل زندگیتان جدی و صادق باشید.

نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز

دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند

ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین

بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم

از تو و طفلان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی می شدیم

در رکاب تو فدایی می شدیم

احساسمو کشتی ... جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:11

از فردا بیشتر مراقب باش ...

تقاص اشک های امشب من سنگین تر از تمام روزهایی است

که عاشقانه گریه کردم!!!

با سلام و احترام

این مسلم است که انسان باید مراقب فردا باشد . ضمناً از راهنمایی های شما تشکر می کنم.

احساسمو کشتی ... یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 00:05

دلتنگشم بدجور ...

با سلام و احترام
نمی دونم برای چی دلتنگ شدی .
ضمنا شما آقا یا خانم بهتره که خودتون را معرفی فرمایید بدون معرفی بهتره که به وبلاگ بنده سر نزنید.
دنیای مجازی دنیای تبادل اطلاعات است نه جای یک کلمه یا جمله بی معنی.
در صورت معرفی از حضورتان تشکر می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد