علمی وآموزشی

علمی وآموزشی

برای استفاده مربیان تلاشگر، معلمان بزرگوار و آحاد مردم در انواع سایت ها و وبلاگ ها
علمی وآموزشی

علمی وآموزشی

برای استفاده مربیان تلاشگر، معلمان بزرگوار و آحاد مردم در انواع سایت ها و وبلاگ ها

سخن جالب

زندگی مانند دوچرخه سواری است اگر بایستدی حتماْ زمین می خوری پس همیشه باید در حرکت بود ایستادن جایز نیست. 

 

در زندگی همیشه صادق باش هر چند به ضرر و زیان تو باشد زیرا در نهایت به سود توست 

 

 بر سنگ مزار بزرگی چنین نوشته بودند:من در طول زندگی خیلی تلاش کردم و با خودم گفتم من تلاشم را بیشتر می کنم و جهان را تغییر می دهم لکن دیدم دنیا بسیار برزگ است و من نمی توانم آن را تغییر دهم تصمیمم را عوض کردم و خواستم کشورم را عوض کنم دیدم کشورم هم خیلی بزرگ است پس تصمیم گرفتم شهرم را عوض کنم دیدم شهرم هم خیلی برزگ است تصمیم گرفتم روستای خود را تغییر دهم دیدم روستا هم خیلی برزگ است در نهایت تصمیم گرفتم خودم را تغییر دهم . 

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم قبله سوها شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41

با سلام برادر عزیز لطفا پس از نوشتن متن حتما آن را بخوان که بهد از این پ را ژ ننویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد