علمی وآموزشی

علمی وآموزشی

برای استفاده مربیان تلاشگر، معلمان بزرگوار و آحاد مردم در انواع سایت ها و وبلاگ ها
علمی وآموزشی

علمی وآموزشی

برای استفاده مربیان تلاشگر، معلمان بزرگوار و آحاد مردم در انواع سایت ها و وبلاگ ها

آنچه در توان داشته ام

آنچه در توان داشته ام

در هر حرفه ای که هستید نه اجازه دهید که به بدبینیهای بی حاصل آلوده شوید.نه بگذارید که بعضی لحظات تأسف بار که برای هر ملّتی پیش می آید،شما را به یأس و نامیدی بکشاند.در آرامش حاکم بر آزمایشگاهها و کتابخانه هایتان زندگی کنید،نخست از خود بپرسید؛«برای یادگیری و خود آموزی چه کرده ام؟» سپس همچنان که پیش می روید بپرسید«من برای کشورم چه کرده ام؟»و این پرسش را آنقدر ادامه دهیدتا به این احساس شادی بخش و هیجان انگیز برسید که شاید سهم کوچکی در پیشرفت و اعتلای بشریت داشته اید.اما هر پاداشی که زندگی به تلاشمان بدهد یا ندهد،هنگامی که به پایان تلاشهایمان نزدیک می شویم،هرکداممان باید حق آن را داشته باشیم که با صدای بلند بگوییم:

من آنچه در توان داشته ام انجام داده ام.

نظرات 3 + ارسال نظر
خدام دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:14

یوسف دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:17

مطالب جالبی بود

م... پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 http://serreeshghovafa.blogfa.com/

سلام
روز بخیر

وقت کردین یه سری به وبلاگ منم بزنین خوشحال میشم
من معلم نیستم یه مدتی مربی قران و بدنسازی بودم تجربه داشتن شاگرد رو دارم ولی معلم نیستم.فقط همشهریتون هستم.اگه مایل باشین میتونیم خواننده ی مطالب همدیگه باشیم به یادگیری هرجور مطلبی علاقه مندم.مخصوصا اگر در زندگی قابل اعمال باشه.نمیدونم شما چقدر به شعر و البته درچه قالبی در چه سبکی علاقه مندین..

منتظرم
موفق باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد